Een videogame over privégesprekken
Een spannend thrillerspel met niet-lineaire verhalen, Telling Lies draait om een cache van in het geheim opgenomen videogesprekken. Met Logan Marshall-Green, Alexandra Shipp, Kerry Bishé, Angela Sarafyan en geregisseerd door Sam Barlow, maker van Her Story en Silent Hill: Shattered Memories.
Telling Lies zit voor een anonieme laptop vol met een gestolen NSA-database vol beeldmateriaal. De beelden beslaan twee jaar in het intieme leven van vier mensen wier verhalen met elkaar verbonden zijn door een schokkend incident. Verken de database door zoektermen in te typen, bekijk de clips waar die woorden worden gesproken en stel uw verhaal samen.
In tegenstelling tot alles wat je eerder hebt gespeeld, is Telling Lies een intieme en intense ervaring. Een spel waarin je de waarheid beslist.