Tempest 4000
Tempest 4000, ontwikkeld door de legendarische game-ontwerper Jeff Minter, blijft trouw aan de originele snelle gameplay door jou de controle te geven over de Claw, een krachtig ruimtevaartuig dat is uitgerust om dodelijke wezens en andere obstakels te vernietigen met snelvuurschoten op levendige geometrische prisma's.
Met fantastische grafische omgevingen, 100 levels, drie spelmodi en meer, moet je alle vijanden zo snel mogelijk uitschakelen om te overleven en strijden om de hoogste score op de leaderboards.