Tennis Open 2020
De gameplay van het spel is zeer realistisch! Je kennis van tennis komt in Tennis Open 2020 goed van pas. De vaardigheden, speelstijlen en bewegingen van bepaalde spelers zijn zeer gedetailleerd nagemaakt in dit spel.
Training – werk aan je niveau (nauwkeurigheid, kracht, uithoudingsvermogen...) om je voor te bereiden op een confrontatie met de beste spelers ter wereld.
Je hebt de volledige controle over elke beweging op de baan. Alleen mogelijk in Tennis Open 2020!
De natuurlijke bewegingen van de speler en nauwkeurige slagen (dropshots, lobs, slices, smashes) geven je het gevoel van écht tennis.
Tennistoernooien overal ter wereld: Frankrijk, Australië, Groot-Brittannië, zelfs in de VS.