"Teppo and The Secret Ancient City" is een spannend avontuur waarin spelers de rol aannemen van ontdekkingsreiziger Teppo, op zoek naar het legendarische stenen fort verborgen in het Amazone-oerwoud. Door de mysterieuze Tanaca Wanax, het laatste hoofd van de onbekende stam van gekozen bondgenoten, Ugha Lulala, te ontmoeten, ontdekken spelers de ongelooflijke en fantastische geschiedenis van een hoogontwikkelde oude beschaving, superieur aan die van de Maya's en de Inca's. Met behulp van onbekende technologieën van ruimtebezoekers, waaronder magische diamantvormige stenen die een portaal kunnen openen om toegang te krijgen tot parallelle werelden, zullen spelers obstakels en uitdagingen moeten overwinnen om het fort te bereiken en het eerste portaal te openen. Een avontuur vol mysterie en ontdekkingen voor fans van verkenning en archeologie.