Een tekort aan magische kristallen en het plotselinge ontwaken van eeuwenoude robots zijn het startsein van een ongekende ontdekkingstocht van zes nieuwe vrienden rondom Terra, een gezellige en fabelachtige wereld die 3D en pixel art combineert.