Je hebt de hele wereld binnen handbereik terwijl je vecht om je leven, rijkdom en eer. Duik diep in grotten, zoek nog grotere vijanden op om je vechtkunsten op de proef te stellen of bouw je eigen stad: in de wereld van Terraria is de keuze aan jou!
Dankzij de combinatie van klassieke actie-elementen en sandbox-achtige creativiteit is Terraria een unieke spelervaring waarin zowel de reis als de bestemming zo uniek zijn als de spelers zelf!