Tesla vs Lovecraft
Speel als de raadselachtige uitvinder Nikola Tesla! Gebruik verwoestende wapens om horden afgrijselijke monsters te doden, verzamel machtige power-ups om de slachting compleet te maken en overweldig je vijanden met de immense vuurkracht van de Tesla-Mech-gevechtsbot!
Als Nikola Tesla op het punt staat zijn grootste uitvinding ooit te doen, wordt zijn laboratorium afgebrand door de onmenselijke hulpjes van de horrorauteur H.P. Lovecraft. Een confrontatie van epische proporties is het gevolg! Jaag op monsters, roei een stortvloed aan gruwelijkheden uit en beantwoord de waanzin van de oude goden met wetenschap en hightech wapens!