Teslagrad Remastered
Het koninkrijk Elektropia wordt belegerd door een tirannieke koning, die met ijzeren vuist over het volk regeert. Een jongen vlucht de Teslatoren in om te ontsnappen aan een klopjacht. Ooit woonde hier een sekte van technologische tovenaars bekend als de Teslamancers, nu is het een vergeten schatkamer van oude technologieën en lang verloren geschiedenis. Je bent alleen, met niets meer dan het gereedschap van de Teslamancers en je verstand om te overleven.
Ontdek en beheers de verloren kunst van Teslamancy. Los ingewikkelde puzzels op en presteer ongelooflijke dingen met behulp van elektromagnetisme. Gebruik deze krachten om de vervallen toren te beklimmen en te genieten van een op steampunk gebaseerde afspiegeling van het oude Europa in dit non-lineaire puzzel-platformavontuur. Ontdek de geheimen die verborgen zitten in de visuele verhalen van de met de hand getekende omgevingen. Kun jij de geheimen van de toren ontrafelen en de tiran ten val brengen?
Keer terug naar de indieklassieker Teslagrad en beleef de ultieme elektromagnetische ervaring, opnieuw opgeladen en met een strakke, nieuwe look voor de toch al verbluffende beelden! Deze remaster verbetert de sfeer en de platform-gameplay die het origineel zo magnetisch maakten zodanig, dat je continu op het puntje van je stoel zult zitten!