The Adventures of Bertram Fiddle: Episode 1: A Dreadly Business
The Adventures of Bertram Fiddle is een hilarisch point&click-avontuur dat de klassieke formule afwisselt met spannende actie, allemaal met liefde samengebracht door Rumpus Animation.
In een grappige draai aan het Victoriaanse Londen dat wordt bewoond door vreemde personages met nog vreemdere neuzen, zit de zelfbenoemde verkenner Bertram Fiddle in de penarie. Help hem aanwijzingen te volgen en jacht te maken op de ongrijpbare crimineel Geoff de Moordenaar, voordat hij opnieuw toeslaat.