The Adventures of Panzer: Legacy Collection
Na bijna tien jaar keert de legendarische aanvalsleider generaal Panzer terug van zijn mysterieuze afwezigheid. Hij wordt vergezeld door zijn trouwe luitenant Blarghe en samen beginnen ze aan een ongelofelijk avontuur waarin ze hun oude legerkameraden bezoeken.
De legendarische aanvalsleider buiten dienst Panzer en zijn trouwe metgezel Blarghe proberen weer in contact te komen met hun voormalige kameraden. Helaas zijn na 10 lange jaren de manschappen niet meer zo blij om hen te zien! Beleef met Panzer en Blarghe 5 unieke levels vol ongelofelijke platformactie! Reis door locaties als Mecha-Grokk's bandietengrot, de dinosaurusjungle en Pugna's heksenmeesterkasteel. Gebruik zowel fysieke aanvallen als magische projectielen om je vijanden te verpletteren! Bevecht monsters en mini-eindbazen, vermijd vleermuizen en spinnen en ontwijk pijlen en spreuken zodat je Panzers voormalige soldaten kunt redden! Of misschien alleen ontvoeren.
Ongeveer een jaar na de gebeurtenissen uit de eerste game keert Panzer terug in zijn rol als aanvalsleider van de Zergadins. Er is een nieuw hoofdkwartier gebouwd en het oude team is weer bij elkaar en klaar voor actie. Een nieuw kwaad is opgedoken en het hele team zal moeten samenwerken om dat te verslaan. Dus deze keer hoeft Panzer niet alleen te vechten! Hij wordt vergezeld door de jager Kankaro mijn zijn pijl en boog, de ijsmagiër Ahzriaz met haar ijsspreuken en de doorgedraaide trol Vespeto met zijn explosieven!
Hou je van actie-platformgames? Hou je van grappige verhalen in je games? Hou je van retrogames? En het belangrijkste: hou je van klassieke retrogame-spelcomputers? Dan is The Adventures of Panzer: Legacy Collection iets voor jou!
The Adventures of Panzer: Legacy Collection is een verhalende actie-platformgame vol met unieke levels en fantastisch platformspektakel. Kies uit meerdere speelbare personages, kies je eigen non-lineaire pad en leid Panzer en zijn kornuiten naar de overwinning!