The Amazing American Circus
In The Amazing American Circus bouw je een circusimperium vanaf de grond op. Tegenstanders van vlees en bloed, maar ook personages bekend uit de Amerikaanse folklore, zullen je succes in de weg staan. Als beginnend eigenaar van een klein en vervallen circus, zul je het moeten opnemen tegen reuzen uit deze industrie, zoals Ringling Bros. en P.T. Barnum. Kun jij ze verslaan?
De Verenigde Staten waren een nieuw, zich ontwikkelend land met kolonisten die gestaag de Amerikaanse grens verlegden... Om hun publiek in die tijd te bereiken, hadden showmannen weinig andere keus dan licht en snel te reizen. Je bezoekt legendarische plaatsen en ontmoet echte historische figuren die deel uitmaken van het Amerikaanse circuserfgoed.
Als de reizende Circuseigenaar moet je wanhopig op zoek naar nieuwe leden terwijl je concurreert met andere circussen. Je verzamelt een exotische crew van vreemde individuen die voor jou willen optreden, maar kun jij de beste shows geven terwijl je van kust naar kust reist?
The Amazing American Circus brengt een unieke mix van RPG, tycoon, en een kaartspel. Bouw een sterk kaartspel, verbeter de statistieken van je groep en beheer je circuskamp. Speel nieuwe wagens vrij en krijg toegang tot nieuwe vaardigheden, buffs en voorwerpen.