The Amazing Shinsengumi: Heroes in Love
Dit is een romantische game waarin je verliefd wordt op leden van de beroemde Shinsengumi. Okita Soji, Saito Hajime, Nagakura Shinpachi, Harada Sanosuke, Todo Heisuke… voor welke van de ruige en gepassioneerde Shinsengumi-leden val je? De personagedesigns zijn gemaakt door Nagaoka.
Het is het jaar 1864, aan het einde van de Edo-periode. Een groep mannen is dapper in actie gekomen om een brand te blussen. Deze mannen maakten onderdeel uit van een groep genaamd de Shinsengumi. Ze zouden er alles aan doen om de stad Kyoto te beschermen. Dit is het verhaal over de leden van de Shinsengumi, wiens harten zo fel branden als de vlammen waartegen ze vechten...