Deze versie bevat alle 12 reguliere stammen.
The Battle of Polytopia is een bekroonde, unieke turn-based strategygame waarin het gaat om controle over de map, vechten tegen vijandelijke stammen, het ontdekken van nieuwe landen en het leren van nieuwe technologieën. Jij neemt de rol aan van stamleider en probeert een samenleving op te bouwen, waarbij je concurreert met de andere stammen.
Met miljoenen spelers is deze game in een mum van tijd een van de populairste mobiele strategygames met beschavingsopbouw geworden. De game wordt geprezen om de strakke gebruikersinterface en diepgaande gameplay.