The Bounty Huntress
In deze game in metroidvania-stijl is Rhea een premiejaagster met de taak om mensen te redden die in de stad Vaunard ontvoerd zijn. Ze zijn naar het mysterieuze kasteel Aresdale gebracht.
Rhea heeft allerlei speciale vaardigheden die haar zullen helpen deze moeilijke taak te volbrengen. Help haar deze mensen te redden en vrede te brengen in de stad Vaunard.
Je moet erg op je hoede zijn als je levend terug wilt komen. De gangen van het kasteel Aresdale worden overspoeld door monsters. Maar naast gevaren verbergt dit kasteel ook verschillende beloningen.