The Bradwell Conspiracy
The Bradwell Conspiracy, gemaakt door een team van prijswinnende BAFTA-grootheden en AAA-veteranen met samen meer dan 60 jaar ervaring, is een zeer stijlvolle, verhalende first-person-ervaring. Ben jij klaar om in de wereld te duiken van dubbele agenda's van de bedrijfswereld, met een reeks innovatieve puzzels en verhaalverrijkende geheimen?