The Bridge Curse: Road to Salvation
Bereid jezelf voor op een Aziatisch survivalhorrorverhaal dat wordt verteld vanuit een filmisch eerstepersoonsperspectief! In dit sfeervolle actie-avontuur onderzoek je de gebeurtenissen rondom een van Taiwans bekendste bovennatuurlijk incidenten, een gruwelijk horrorverhaal op de campus van Tunghu University. Als zes universiteitsstudenten de legende van een dwalende vrouwelijke geest opzoeken, doen ze een vloek ontwaken die niemand lijkt te kunnen verbreken.
Gebruik sluiptechnieken om de moordzuchtige geest te ontwijken en probeer het mysterie te ontrafelen en van de campus te ontsnappen. The Bridge Curse: Road to Salvation biedt intense actie, puzzelelementen, meeslepend onderzoek, verhaalvertelling van filmkwaliteit en modern grafisch ontwerp, allemaal gesitueerd in een moderne wereld die de psychologische horror in een ongemakkelijk realisme plaatst. Bevat nu ook Engelse voice-overs.