The Charming Empire
The Charming Empire is een datingsimulatiespel dat zich afspeelt tijdens het Taisho-Romantische tijdperk van de Japanse geschiedenis. Populaire stemacteurs, bekend van hun talentvolle bijdrages aan anime en videogames, brengen onze vijf hoofdpersonages tot leven.
Onze heldin, Amane Kosaka, leidt een eenvoudig maar gelukkig leven op het platteland. Tot ze op een dag door haar broer, de huidige heerser Soshi Amazaki, wordt bevolen om in de hoofdstad van het keizerrijk te leven. Zonder de achterliggende redenen te begrijpen, wordt ze naar deze levendige stad gebracht.