The Cheese Chase: Pizza Madness
Ben jij net zo gek op pizza als wij? Kruip in de huid van een knotsgekke bezorger en voorzie de inwoners van warme pizza's. Maar wees voorzichtig! Er liggen vreters om de hoek die je bestellingen willen opeten en je route onderbreken! Word leverancier van het jaar!