The Coma 2B: Catacomb
Youngho’s tweede avontuur gaat van start. Ontsnappen aan de verschrikkingen in de spiegeldimensie lijkt ijdele hoop, maar Youngho richt zich op het vinden van een machtig zwaard waarmee hij de Wrede Zuster te lijf kan. Informatie daarover verzamelt hij via aantekeningen van Yaesol, maar de komst van een ongenode gast in de spiegeldimensie gooit roet in het eten. Tegelijkertijd krijgt Youngho ogenschijnlijk hulp van een nieuw personage dat iets met Yaesol te maken heeft. Zal het Youngho lukken om het mysterie achter de gigantische faciliteit onder de markt van Dokkaebi te ontrafelen en de Wrede Zuster te verslaan?
The Coma 2B: Catacomb is een survival-horroravontuur van Zuid-Koreaanse makelij. De game vertelt het achtergrondverhaal van zijn voorganger, The Coma 2: Vicious Sisters, en vult gaten in de rest van de serie. Als Youngho Choi, de held uit The Coma 1, keer je terug naar de angstwekkende spiegeldimensie. Wat is er gebeurd tussen The Coma 1 en The Coma 2? Hier vind je het antwoord.
Ga volledig op in een krankzinnige versie van het district Sehwa, vol onvergetelijke personages, puzzels en aanwijzingen. Ondertussen heeft een meedogenloze psychopaat het op je leven voorzien.