The Cosmic Wheel Sisterhood
The Cosmic Wheel Sisterhood is een tot nadenken stemmende verhalende ervaring van de makers van The Red Strings Club. Met gevarieerde personages, tarotachtige kaarten, waarzeggerij en een vertakkend verhaal dat tijd en ruimte omspant, verkent The Cosmic Wheel Sisterhood thema's zoals identiteit, gemeenschap en persoonlijke verantwoordelijkheid in een prachtig handgemaakt universum.
Je speelt als Fortuna, een heks die in ballingschap leeft op een asteroïde en die een pact heeft gesloten met een verboden wezen om haar vrijheid terug te krijgen. Zoek na 200 jaar opnieuw contact met je heksenvrienden en gebruik je kaarten om hun verleden en toekomst te doorgronden. Hoe verder je komt, hoe meer je verstrikt raakt in een complex web van belangen rondom je heksenkring en een politiek complot dat het lot van de heksengemeenschap zal bepalen.
Geniet van een uitgebreid verhaal dat tientallen jaren omspant, waarin Fortuna in het reine komt met haar macht en de gevolgen die haar beslissingen hebben op anderen en haar heksenkring.