The Dark Pictures Anthology: Little Hope
The Dark Pictures Anthology is een reeks op zichzelf staande vertakkende filmische horrorgames met twee multiplayerstanden voor een ijzingwekkende game-ervaring.
In Little Hope zitten vier studenten en hun professor vast in een verlaten stadje en ze moeten ontsnappen aan de afschuwelijke verschijningen die verborgen zitten in de dikke mist. Om te ontsnappen moeten ze de duistere geheimen van het verleden ontrafelen en de drijfveren van de verschijningen achterhalen voordat ze de eeuwige verdoemenis in de ogen moeten kijken.