The Darkside Detective
Waar aanhangers van sektes sluipen, demonen ronddwalen, waar het occulte... occulte dingen doet? Tja… Daar vind je detective Francis McQueen, hoofd van de misdadig onderbetaalde Darkside Division.
Als het kwaad Twin Lakes City bezoekt of zelfs maar in de buurt durft te komen, is hij er. Klaar om de zaken te onderzoeken waar niemand z’n vingers aan durft te branden. Hij is de Darkside Detective.