The Dresden Files Cooperative Card Game
Speel als Harry Dresden en zijn vrienden terwijl ze de zaken uit de bestverkochte Dresden Files-romans aanpakken in het ultieme wat-als-scenario --- wat als Harry ter plaatse was met bondgenoten die er niet waren in het oorspronkelijke verhaal?
De hoofdgame bevat Harry, Murphy, Susan, Michael en de Alfa's en speelt de eerste vijf romans en Side Jobs, een willekeurige scenario-generator gebaseerd op de gelijknamige verhalenbundel.