The Escapists: Complete Edition bevat de hele oorspronkelijke Escapists-ervaring plus alle DLC-pakketten en Fhurst Peak, dat exclusief voor de Nintendo Switch is.
The Escapists is een bekroonde gevangenisuitbraaksimulatie die spelers de gelegenheid geeft een luchtige blik te werpen op het dagelijkse leven in de gevangenis. Beheers de routine, plan je strategie en voer je ontsnapping uit.