The Gardens Between
The Gardens Between is een avontuurlijke puzzelgame waarin je twee beste vrienden door een surrealistische wereld vol mysterieuze tuineilanden begeleidt. Je bestuurt echter niet de personages... je bestuurt de tijd.
Arina, een eigenzinnig meisje, en Frendt, een jongen die verstandig is voor zijn leeftijd, komen terecht in een reeks levendige, dromerige eilandtuinen vol alledaagse objecten die een speciale betekenis hebben voor het duo.
The Gardens Between is ontworpen als een eerbetoon aan de kracht van een langdurige vriendschap. In de game bestuur je niet de personages zelf, maar de kracht die hun vriendschap verandert en vormt: tijd.
In de mysterieuze wereld waar ze in terechtkomen zijn oorzaak en gevolg smeedbaar en de tijd vloeit in alle richtingen. Terwijl het duo de tuinen verkent, sleutelen ze aan gedachten die zijn vergaan en bespreken ze hoe ze die weer kunnen herinneren.