The Hong Kong Massacre / BEAUTIFUL DESOLATION Bundle
Twee van de meest populaire dingen in het leven zijn sciencefiction en dingen opblazen! We hebben twee van onze titels samengevoegd in een speciale bundel. Verken op Afrika geïnspireerde futuristische landschappen en schiet je een weg door talloze tegenstanders in de onderwereld van Hong Kong. Dit is een epische bundel die je niet wilt missen!
Beautiful Desolation is een isometrische reis in 2D die zich afspeelt in de verre toekomst. Een eerbetoon aan avonturenspellen uit je jeugd, met muziek van de legendarische componist Mick Gordon, bekend van zijn werk voor DOOM, Wolfenstein en nog veel meer. Verken enorm gevarieerde postapocalyptische omgevingen, los puzzels op om obstakels te overwinnen, ontmoet bondgenoten en gevaarlijke vijanden en navigeer door een wereld die elk moment vijandig kan worden.
Schiet je een weg door de straten van Hong Kong in een snelle, top-down shooter. In The Hong Kong Massacre, geïnspireerd op de klassieke actiefilms, speel je als voormalig politiedetective die gerechtigheid zoekt voor de moord op zijn partner. Zoek dekking, spring door ramen en vertraag de tijd in spannende schietpartijen terwijl je de criminele onderwereld van de stad ontmantelt op je zoektocht naar wraak.