The Jackbox Party Pack 10
Of je nu in je studentenkamer zit met je huisgenoten, tussen familie tijdens de vakantie of in een video-oproep tijdens happy hour met collega's: er is voor elk wat wils. Speel mee met je telefoon of tablet! Spellen ondersteunen 1 tot 9 spelers en tot 10.000 toeschouwers die het resultaat van het spel beïnvloeden. Speel met vrienden over de hele wereld in het Engels, Frans, Italiaans, Duits en Spaans.
Tee K.O. 2 (tekenen, schrijven): In Tee K.O. 2 keer je terug naar T-shirteiland, waar 's werelds meest geharde krijgers het tegen elkaar opnemen in een dodelijk vechttoernooi. De tekenende vinger (niet de vuist) beslist wie er wint!
FixyText (schrijven, teamwork): FixyText is het Wilde Westen van tekstbewerking. In dit chaotische spel zit iedereen in de groepschat en typt iedereen tegelijk om de meest gedenkwaardige uitspraak te maken. Er is geen deleteknop... Vergeet autocorrect maar!
Hypnotorious (geheime identiteit, rollenspel): Hypnotorious is een spel met geheime rollen, gevaarlijke allianties en natuurlijk maffe antwoorden op belachelijke vragen. Wie staat er aan jouw kant?
Timejinx (trivia): In Timejinx ben je een tijdreiziger uit de toekomst die meedoet aan een risicovolle quizavond. Red je huidige tijdlijn door vragen over het verleden te beantwoorden.
Dodo Re Mi (muziek, teamwork): In Dodo Re Mi is je telefoon je muziekinstrument. Jij en je kudde moeten samen muziek maken om te ontsnappen aan de hongerige jungleplant.