The Jackbox Party Trilogy 3.0
The Jackbox Party Trilogy 3.0 is een verzameling van de 15 populaire spellen van The Jackbox Party Packs 7, 8 en 9. Teken wat je wilt met Drawful Animate, maak je vrienden aan het lachen met een spelletje Quiplash 3 of bluf je een weg naar de overwinning met Fibbage 4. Het maakt niet uit welk spel je kiest, want de gezinsvriendelijke opties en het meespelen voor maximaal 10.000 mensen garanderen dat vrijwel iedereen kan meespelen.
Het is makkelijk om Jackbox-spellen te spelen: je telefoon is je controller, dus je hoeft alleen maar een spel op te starten en te beginnen! The Jackbox Party Trilogy 3.0 heeft ook nieuwe moderatietools en er kunnen maximaal 10.000 mensen meespelen, wat betekent dat je kunt genieten van veilig spelen met zoveel vrienden of familie als je wilt. Spellen in The Jackbox Party Pack 9 zijn zelfs vertaald naar het Frans, Italiaans, Duits, Castiliaans-Spaans en Latijns-Amerikaans Spaans, wat betekent dat iedereen deel kan nemen aan het feest, niet alleen Engelse sprekers.
“Het maakt niet uit of je de spellen nooit gespeeld hebt of dat je nagenoeg geen artistieke vaardigheden hebt, met Jackbox Party Pack 7 zal je ongetwijfeld veel plezier in huis halen.”
“[The Jackbox Party Pack 8] is een solide toevoeging aan de Jackbox-serie, met meerdere spellen die iedereen urenlang kunnen vermaken, ongeacht hun spelvoorkeuren.”