The Jackbox Survey Scramble
Ontdek hoe mensen door het hele land denken! The Jackbox Survey Scramble is een collectie hilarische enquêtespellen, met echte antwoorden van één woord van echte mensen. Echt! Kom meer te weten over de mensheid door de meest en minst populaire keuzes te raden in Hilo, ga de strijd aan met je vrienden om zo snel mogelijk zo veel mogelijk antwoorden te raden in Speed, ontdek antwoorden om drie-op-een-rij te krijgen in Squares en ga de strijd aan met je team om meer punten te scoren in het competitieve Bounce.
Jackbox heeft een geheel nieuwe gezelschapservaring gecreëerd! Door echte enquêtes af te nemen van echte mensen wereldwijd, verandert The Jackbox Survey Scramble continu op basis van antwoorden van spelers, waaronder jij! Nodig je vrienden, familie, collega's en vijanden uit om te zien hoe zij denken over vragen als "Wat is in één woord de schattigste term voor kontjes?" or "Wat is in één woord het beste broodbeleg?"
Speel met je telefoon of tablet: je hebt geen speciale controller nodig. Alle spellen ondersteunen 2 tot 10 spelers en 10.000 toeschouwers.
Alle Jackbox Survey Scramble-spellen kunnen worden gespeeld in het Engels, Frans, Italiaans, Duits, Castiliaans of Latijns-Amerikaans Spaans en Braziliaans Portugees. En we zorgen ervoor dat we ook lokale antwoorden hebben voor het Verenigd Koninkrijk en Australië. Jeetje!
De Jackbox Survey Scramble bevat vier spelmodussen bij de lancering. Meer spelmodussen worden binnenkort aan het spel toegevoegd in een gratis update!
Hilo: Kun jij de populairste kattennamen bestaande uit één woord raden? En de minst populaire? Strijd in Hilo om de meest en minst populaire antwoorden op een groot aantal vragen te vinden. De ranglijsten zullen je misschien verrassen! Het blijkt dat veel mensen hun kat Frank noemen. Die geven we weg.
Speed: In het snelle Speed moet je goed nadenken om zo snel mogelijk zoveel mogelijk antwoorden op de lijst te vinden. Het is ieder voor zich in een race tegen de klok! Elke ronde nemen de punten toe en wordt het een beetje lastiger! Kun jij het aan?
Squares: Twee teams strijden om drie vakken op een rij in het raster. Raad populaire keuzes voor de eerste vakken, semi-populaire keuzes voor de middelste vakken en minst populaire keuzes voor de laatste vakken. We garanderen dat je nog nooit zo'n verhitte discussie hebt gehad over aantrekkelijke fictieve personages als in Squares.
Bounce: In Bounce besturen twee teams een batje dat op een weegschaal ligt tussen de meest en minst populaire antwoorden. Raad samen met je team een antwoord, zodat je batje een stuiterende bal onderschept en je tegenstanders geen punt scoren! Maar pas op! De bal wordt sneller met elk antwoord!
Gepersonaliseerde ervaring: Pas je spel aan met contentfilters, streaminstellingen of toegankelijkheidsopties.