In een duister hoekje van de Kingsport Bay, aan de rand van St Armando, proberen Bwana en zijn trouwe kameraad Kito hun benzinestation draaiende te houden. Ze hebben echter geen idee dat ze op het punt staan om mee te worden gezogen in een superspannend avontuur vol corruptie en gevaar.
In het eerste hoofdstuk van The Journey Down leidt de zoektocht naar een verdwenen dagboek ze naar de vergeten geheimen van het raadselachtige Underland. Volg Bwana en Kito als ze al puzzelend verder komen en het ware lot beginnen te ontrafelen van hun vader die lang geleden verdwenen is, Captain Kaonandodo.
The Journey Down is een klassiek point-and-click-avontuur met een Afro-Caribische twist. Maak je klaar voor een epische reis vol humor en breinbrekend avontuur!