The Journey Down: Chapter Three
In de jungles van het Underland wijzen overblijfselen van een eeuwenoude cultuur op een groot kwaad dat zich schuilhoudt in de duistere krochten van de Kwayerumoshi-grotten. Zelfs de donkerste geheimen van deze verloren tijd staan echter op het punt onthuld te worden door de dappere acties van drie onwaarschijnlijke helden.
In het laatste hoofdstuk van The Journey Down verkennen Bwana, Kito en Lina het uitgestrekte gebied van het Underland om een lang vergeten geschiedenis te onthullen. Hun avontuur komt tot een bombastisch einde wanneer ze de ware aard van de grote Asili-boom en de Armando Power Company ontdekken.
The Journey Down is een klassiek point-and-click-avontuur met een Afro-Caribische twist. Maak je klaar voor een epische reis vol humor en breinbrekend avontuur!