The Journey Down: Chapter Two
Ver onder de rumoerige metropool St. Armando gaat Bwana samen met Kito en Lina op zoek naar zijn verdwenen vader. Tijdens hun zoektocht naar het mysterieuze Underland stuiten ze op een duistere samenzwering die het lot van kapitein Kaonandodo in handen heeft.
In het tweede hoofdstuk wordt de situatie complexer wanneer onze helden terechtkomen in de schimmige, verraderlijke stad Port Artue, waar zij in het nauw gedreven worden door piraten en op de vlucht zijn voor de wet.