The Last Faith
De goddelozen en de gezegenden worden op gelijke voet veroordeeld, dus laat niets je in de weg staan.
The Last Faith is meedogenloos en empowerend, en een onheilige alliantie van metroidvania en soulslike.
The Last Faith draait om meedogenloze en precieze gevechten, met tal van speciale executies om uit te voeren.
Ontdek een aanzienlijk arsenaal aan contactwapens, oeroude spreuken en langeafstandswapens, zodat je op jouw manier een weg door de wereld kunt banen.
Non-lineaire verkenning vormt de kern van The Last Faith. Het indrukwekkende gotische landschap wordt weergegeven aan de hand van prachtige pixelkunst. Reis over met sneeuw bedekte bergen en bezoek door maanlicht verlichte kastelen. Ontdek tal van wapens en upgrade ze.
Ontdek de verwoeste wereld van The Last Faith als Eryk, die wakker wordt zonder dat hij zich zijn directe verleden kan herinneren. Hij komt er al snel achter dat het een race tegen de klok is aangezien zijn geest en bewustzijn hard achteruitgaan. Om van deze vreselijke aandoening af te komen, gaat hij op een vervloekte missie die hem in aanraking brengt met eeuwenoude geloven en godheden.