The Last Spell
In een wanhopige poging om een einde te maken aan alle oorlogen die de wereld al tientallen jaren teisterden, ontketenden de magiërs het Cataclysme. Massieve ballen pure magie vernietigden bijna alles. Overal kwam er een vreemde paarse mist op en 's nachts verschenen er hordes bloeddorstige mutanten.
The Last Spell is een tactische RPG met roguelite-elementen waarin je een stad moet verdedigen tegen hordes dodelijke vijanden.
Overdag bereid je je helden voor, kies je zorgvuldig hoe je je standplaats herbouwt en positioneer je je verdediging. Gedurende de nacht roei je alle monsters uit die op je muren afkomen met een groot scala aan wapens en skills. Vervolgens is het genezen, levelen en herhalen tot het magische zegel is verbroken.
● Beheer je groep helden: ze zijn sterk, maar ze zijn met weinig en hebben beperkt toegang tot middelen. Genezing en mana zijn schaars, dus probeer een goede balans te vinden.
● Denk na en pas je aan: met een handjevol geharde helden moet je het opnemen tegen golven dodelijke vijanden. Vind goede posities en plan je acties: grote AOE-aanvallen, crowd control, buffs, gif... Elk actiepunt telt voor nog een dag overleven.
● Vijanden hebben sterke en zwakke punten die je intelligentie uittesten. En omdat moeilijk niet genoeg voor ons is, moet je je schrap zetten voor de angstaanjagende elites!