De zoektocht naar een kwijtgeraakt artefact voert je naar een andere wereld! Maak een meeslepende reis door het rijk van een eeuwenoude beschaving.
“Legacy: Prisoner” is een zoek en vind avontuur met een enorme hoeveelheid meeslepende minispellen en puzzels, die je mee zullen slepen in een stroom aan fantastische avonturen in een verre wereld!
Wanneer Diana, een jonge medewerker van het Natuurhistorisch Museum, ontdekt dat een bewaker een zeldzame Mayabuste steelt, gaat ze zonder aarzelen achter hem aan. De achtervolging neemt echter een onverwachte wending. Diana belandt in een andere wereld en dat is niet voor het eerst… De weg terug is afgesloten. Ontdek wie bereid is Diana te helpen de talrijke uitdagingen die haar te wachten staan te overwinnen en vergezel hen tot het einde van de reis! Om een gevangene uit een oude tempel te redden en naar huis terug te keren, moet Diana uiteenlopende en gevaarlijke taken uitvoeren, tempels en kerkers doorzoeken, oude rituelen uitvoeren en bijzondere vriendschappen sluiten. Er staat je dan ook een onvergetelijk avontuur te wachten!