Het wilde westen wordt nog wilder met de opkomst van cybernetische technologie. Het is aan jou om de bendes op te rollen die deze tech gebruiken tegen de eerlijke, hardwerkende plaatselijke bewoners. Stap in de schoenen van een steampunk-gunslinger met een mechanische arm en een arsenaal aan cyberwapens. The Legend of Cyber Cowboy is een twinstick-shooter van bovenaf gezien met een strakke pixelartstijl.