The Longest Road on Earth
The Longest Road on Earth is een zeer persoonlijke titel met een meditatief verhaal. Speel de liedjes van vier korte verhalen, met eenvoudige gameplay en zonder woorden. Elk verhaal leent zich voor interpretatie. Welk verhaal zie jij voor elk personage en de wereld om hen heen?
Laat je meeslepen door de pakkende en emotionele songteksten van meer dan vierentwintig originele nummers die je raken, gezongen door een van de ontwikkelaars.
Een wandeling over The Longest Road on Earth kost je maar twee uur en het is elke stap waard.
In The Longest Road on Earth word je vergezeld door een originele, intieme soundtrack met thema's en teksten die de sereniteit en eenvoud van het leven uitdragen. Centraal staan de gevoelens, emoties, situaties en percepties die allesbehalve buitengewoon zijn, maar wel bepalen wie we zijn. Dit zijn onze verhalen en hoe we onze levens samen delen.
Speel door vier hoofdstukken die het leven van alledag vangen en beleef momentopnamen die zowel betekenisvol als doorsnee zijn, begeleid door een soundtrack waar de nostalgie van af druipt. Omdat dialogen en teksten ontbreken, kun je deze momenten delen met de personages en er je eigen interpretatie aan geven. Hoewel de game kort is (nog geen 3 uur), zul je The Longest Road on Earth ervaren als een warme deken, vol kleine geneugten als het blazen van paardenbloemenzaadjes, het verzamelen van schelpen, sleetjerijden in de winter en fietsen op een zomerse dag.
The Longest Road on Earth kent geen uitdagingen en zal je niet straffen. Iedereen kan genieten van de eenvoudige besturing en het relaxte tempo, ongeacht leeftijd, niveau, taalkennis of achtergrond.