The Lost Labyrinth
Ga The Lost Labyrinth binnen, waar Sophie wakker wordt op een enge plek, vol mysterieuze wezens. Kan Sophie alle gevaren overwinnen en de gekwelde wezens bevrijden? Ontdek een adembenemend avontuur door de gangen van een vervloekt labyrint. Verken de mysteries en geheimen en vecht tegen de gevaren die wachten op degenen die The Lost Labyrinth Deluxe binnengaan.