De plotselinge verdwijning van een vriend zet J.J. Macfield ertoe om op zoek te gaan naar haar vriend op het vreemde Island of Memories.
J.J. offert haar eigen lichaam en leven op deze reis op, zodat ze de antwoorden op haar vragen kan achterhalen: Waarom is mijn vriend weg? Wat is dit ongemakkelijke gevoel?