The Mahjong Huntress
Mary Elisabeth Riley staat op het punt te trouwen met Sir Charles Gilbertworth op de vooravond van haar 21e verjaardag. Het huwelijk is echter gearrangeerd en ze kijkt er erg tegenop. Wat haar betreft is dit niet het juiste moment of de juiste plaats… of de juiste man. Net als steeds meer vrouwen van haar tijd wil ze meer worden dan een huisvrouw.
Vlak voor de ceremonie raakt de bruidegom vermist. Mary Elisabeth heeft hier op zich geen enkel probleem mee, maar het vervelende is dat hij verdwenen is in het landhuis van haar familie. Als hij niet wordt gevonden, krijgt haar moeder, weduwe Riley, waarschijnlijk de schuld. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de bovennatuurlijke verschijningen in het huis. Blijkbaar bevatten de volksverhalen meer waarheid dan ze geloofde.