The Manga Works
Je gaat van start als beginnend artiest in een kleine, lege kamer... bewapend met slechts een enkele pen moet je de beste manga tekenen die je kunt, en vervolgens trots naar uitgevers marcheren om je werk te laten zien.
Wanneer je denkt dat je een geweldige one-shot hebt gemaakt, ga er dan mee naar een uitgever! Als je een glimlach op het gezicht van de 'helse redacteur' weet te toveren, kan dat het begin zijn van een productieve relatie.
Produceer de beste manga die de wereld ooit heeft gezien en schrijf geschiedenis!