The Mermaid of Zennor
Betreed de betoverende en duistere wereld van "De zeemeermin van Zennor", een visuele roman geïnspireerd op het gelijknamige klassieke sprookje, maar gesitueerd in het hedendaagse Engeland.
Dit verhaal is voor diegenen die schoonheid vinden in de duisternis, een verhaal dat je tot het einde zal boeien en volwassen thema's aansnijdt als trauma, geestelijke gezondheid en obsessie.
Volg Lilac terwijl ze worstelt om hoop te vinden in haar miserabele leven en alleen vertrouwt op haar oudere broer Jesse. Maar haar vreugde over Jesse's terugkeer met Kerstmis is van korte duur als ze hoort over een vreemde en boosaardige tovenares die het hart van haar broer heeft verstrikt. Terwijl Lilac wordt verteerd door haar obsessie om Jesse te bevrijden, wordt ze verteerd door de duisternis en ontrafelt ze de diepten van haar eigen geest in dit beklemmende verhaal.