The Mystery of the Hudson Case
Welkom bij een nieuwe titel in onze reeks van The Mystery! Deze keer hebben we The Mystery of the Hudson Case!
In 1979 wil een dappere journalist na voortdurende afkeuring door zijn redactie in zijn eentje op onderzoek uit. Hij wil het beroemde geval van de familie Hudson, een familie die in de buurt van New Orleans vlakbij de monding van de rivier de Mississippi woont, onderzoeken. Ze leefden in de tijd van Brits-Amerika, rond het jaar 1830. Ze hadden een landgoed van vier hectare waar de rijke grootgrondbezitter, de heer Benjamin Hudson, een groot aantal Afrikaanse slaven bezat.
De zaak is nooit voor de rechter gekomen, omdat Hudson grote vrijheid genoot dankzij de contacten die hij eerder via politieke spelletjes had verkregen. Om die reden moet journalist James O'Connell naar Louisiana afreizen, waar een lastige taak op hem wacht als hij de waarheid aan het licht wil brengen en de mysteries wil oplossen die al meer dan een eeuw in het landhuis verborgen liggen.
Kun jij het best bewaarde geheim van de familie Hudson ontcijferen? Ontdek het met dit richt-en-klik-avontuur!