The Pizza Delivery Boy Who Saved the World
Het is niet makkelijk om pizza's te bezorgen voor je beroep. Mijn baas is een eikel, mijn collega's vinden me allemaal superoud omdat ik ergens in de 20 ben en de klanten... tja, laten we zeggen dat ze soms pittig kunnen zijn. Zoals die ene die zijn eigen adres niet weet. Of die gast op 12th Avenue die de deur opent met alleen zijn glimlach aan. Gast, al ben je nog zo gespierd, dat kan gewoon echt niet!
Het is de pizzabezorger die de wereld redde! Een gloednieuwe visuele roman van de voormalige pizzabezorger die waarschijnlijk nooit meer in de pizza-industrie zal werken, als zijn baas erachter komt dat hij deze game heeft gemaakt.