Een tijd- en geestbuigend avonturenspel...
Terwijl je door het dystopische stadslandschap loopt, besef je al snel dat alles niet is zoals het hoort. Duurde het altijd al zo lang? Waren de straten altijd al een doolhof?
Navigeer door prachtig, uitgebreide buitenaardse omgevingen en los ongewone puzzels op om Solo door elk gebied te krijgen. Spelers hebben de keuze om puzzels stap-voor-stap uit te zoeken zonder hints, of een beetje begeleiding op de onmogelijke tocht te activeren via 'Assisted Mode'.
Houd Solo in beweging. Verder, naar zijn gezin, terug naar huis. Stop niet, keer niet om. Wordt Solo gadegeslagen?