The Ramp is volledig ontworpen door een skater voor liefhebbers van skateboarden met bevredigende, unieke gameplay en tricks die je gemakkelijk leert, maar moeilijk onder de knie krijgt.
Geen ontgrendelbare items, scores of missies. Alleen jij, je skateboard en de kans om te door een halfpipe te vliegen, spinnen en grinden, zonder overbodige gamefuncties.