The Room Two
Boeiende puzzels: The Room Two is een meeslepende mix van intrigerende puzzels, die je meeneemt op een reis van mythe en machinerie. Het is makkelijk om mee te beginnen, maar o zo moeilijk om neer te leggen. Ontdek verborgen boodschappen, ontcijfer codes en ontgrendel ingewikkelde mechanismen met behulp van een speciaal oculair dat het ongeziene onthult.
Adembenemend artwork: Daag je puzzelvaardigheid op nieuwe manieren uit in The Room Two, met een veelheid aan zeer gedetailleerde voorwerpen in tal van schitterende omgevingen.
Meeslepend verhaal: Vreemde brieven van een oude vriend slepen je mee het mysterie van The Room Two in; brieven die op de een of andere manier tijd en ruimte lijken te overspannen. Er ligt een cryptisch pad voor je, doorweven met geheimen, bedrog en gevaar.