The Rumble Fish +
The Rumble Fish, een spel dat in 2004 werd ontwikkeld door DIMPS en bekend staat om zijn vloeiende animaties en diepgaande spelmechanica, is terug als The Rumble Fish +, boordevol nieuwe functies.
Van online PvP met rollback-netcode tot een trainingsmodus met functies als CPU-opname en -weergave, alles wat je nodig hebt als liefhebber van vechtspellen is hier!
RECHTS x2 met je cursor op Zen
Het is het einde van de 20e eeuw... Een grootschalige natuurramp treft het oosten van een land. Het vaagde de financiële sector weg en resulteerde in een duizelingwekkend verlies aan mensenlevens.
Aan het begin van de 21e eeuw begon het conglomeraat PROBE-NEXUS, beter bekend als Probe, met de wederopbouw van dat oostelijke gebied. Er werd kolossaal kapitaal en geavanceerde technologie in de wederopbouw gestoken. Wolkenkrabbers die de oude hoogbouw te schande maakten, samen met 's werelds grootste winkelcentrum en recreatiefaciliteiten. Dit was de schitterende geboorte van een symbool voor de nieuwe eeuw. Het werd Zone Prime gedoopt.