The Serpent Rogue
Speel als de Warden, een mysterieuze alchemist, en maak, brouw en kook drankjes om het rijk te beschermen tegen de vreselijke Serpent Rogue!
De kwaadaardige Serpent Rogue heeft zich genesteld op Mount Morbus. Zijn kwaad grijpt om zich heen en dreigt het rijk op te slokken. Het is aan de Warden om het tegen de Serpent Rogue op te nemen en de vrede in het land te herstellen. Verken elke centimeter van de kaart, ontdek geheime doorgangen en doe nieuwe kennis op om een ramp af te wenden.
Elke handeling is er eentje van oorzaak en gevolg. Als er te veel wezens op één plek zijn, trekt dat de bloeddorstige Reapers aan. Vergeet je de onfortuinlijken te begraven, dan komen de lijkeneters op de graven af. Hamster je te veel voorraden op dezelfde locatie dan krijg je te maken met pestverspreidend ongedierte.