The Thing: Remastered
De third-person survival horror shooter uit 2002 is een vervolg op de genrebepalende film uit 1982. Hij is geremasterd door Nightdive Studios en brengt deze innovatieve mix van snelle squad-actie en survival horror naar het moderne tijdperk.